La Fundació Germà Tomàs Canet, de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.
Actualment, està en cerca d'un/a Auxiliar administratiu/iva pel programa de mesures de suport a l'exercici de la capacitat jurídica a la seu de Lleida. El motiu de la cerca, és la cobertura temporal per baixa mèdica i futura maternitat.
En dependència de la Coordinació del programa i el Responsable de l'àrea econòmica, les seves responsabilitats són:
- Càrrec mensual del rebut de les entregues realitzades pels i per les professionals de l'àrea social
- Gestió diària de les transferències i les recàrregues de les targetes T-FLASH
- Pagaments i cobraments que s'han de fer des del compte bancari de FGTC envers el compte de la persona atesa.
- Confecció de les factures de lloguer de les persones ateses que tenen pisos llogats.
- Gestió del cobrament de la persona atesa del Programa de Suport a la vida autònoma, en coordinació amb el departament de comptabilitat.
- Recopilació dels km dels cotxes de la fundació per fer el càrrec posterior a les persones ateses
- Rescabalament mensual de les comissions bancàries de les remeses de càrrec i l'assegurança de responsabilitat civil.
- Declaracions de la renda de les persones ateses.
- Informació sol·licitada des d'altres seus com extractes, peticions de moviments econòmics, duplicats de rebuts, etc.
- Retribució de càrrec de tutor
- Fer la relació d’assegurances. (Immobles, vida, defuncions, etc.) i negociar-ne una millora econòmica.
- Recepció de les peticions de cada referent econòmica per sol·licitar al registre de la propietat per veure si la persona atesa té propietats o no, per posteriorment fer comanda al registre de la propietat i coordinar-se amb comptabilitat per saber quan es recupera aquest import.
- Centralitzar les gestions bancàries de cada persona atesa.
- Conèixer tots els ajuts econòmics concedits, quadrar-los amb comptabilitat i fer el seguiment dels increments o disminucions d’aquests
- Control i gestió de les targetes de prepagament dels i de les professionals. Tenir relació de totes les targetes relacionades amb la persona atesa (data caducitat, límit targeta, etc.) i coordinar-se amb comptabilitat.
- Revisió de documentació: jurídica, factures, rebuts banc, contractes de serveis de la persona, contractes d’assegurances, d’hipoteques, préstecs, etc., que arriba i posterior enviament a cada seu, si s’escau.
- Gestió de la Informació (comissions, transferències, etc.) que arriba des de comptabilitat. Anàlisi de cada fet i resposta a comptabilitat a on s'ha de comptabilitzar i posterior rescabalament si s’escau.
- Confecció i enviament a tota l’àrea social i econòmica de mesures de suport del fitxer setmanal dels extractes bancaris de Caixa Bank
- Manteniment bases de dades
- Manteniment de l’àrea econòmica al portal NUTEC
- Tasques generals de suport a l’àrea
La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d'oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.
REQUISITS DEL LLOC:
Titulació:
Experiència:
Formació complementària:
Competències:
Altres:
CONDICIONS LABORALS:
Lloc de treball: Seu Lleida
Jornada: Parcial 25h/setmana
Contracte: Temporal de 3 a 6 mesos
Horari: A concretar
Incorporació: Immediata