AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA PROGRAMA MESURES DE SUPORT (SUPLÈNCIA) - LLEIDA

  • Temporal
  • Temps parcial
  • 11.000 € - 14.000 €
  • 25001, Lleida, Lleida, Espanya
  • 1.Lleida - Programa mesures de suport

La Fundació Germà Tomàs Canet, de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.

Actualment, està en cerca d'un/a Auxiliar administratiu/iva pel programa de mesures de suport a l'exercici de la capacitat jurídica a la seu de Lleida. El motiu de la cerca, és la cobertura temporal per baixa mèdica i futura maternitat.

En dependència de la Coordinació del programa i el Responsable de l'àrea econòmica, les seves responsabilitats són:

- Càrrec mensual del rebut de les entregues realitzades pels i per les professionals de l'àrea social

- Gestió diària de les transferències i les recàrregues de les targetes T-FLASH

- Pagaments i cobraments que s'han de fer des del compte bancari de FGTC envers el compte de la persona atesa.

- Confecció de les factures de lloguer de les persones ateses que tenen pisos llogats.

- Gestió del cobrament de la persona atesa del Programa de Suport a la vida autònoma, en coordinació amb el departament de comptabilitat.

- Recopilació dels km dels cotxes de la fundació per fer el càrrec posterior a les persones ateses

- Rescabalament mensual de les comissions bancàries de les remeses de càrrec i l'assegurança de responsabilitat civil.

- Declaracions de la renda de les persones ateses.

- Informació sol·licitada des d'altres seus com extractes, peticions de moviments econòmics, duplicats de rebuts, etc.

- Retribució de càrrec de tutor

- Fer la relació d’assegurances. (Immobles, vida, defuncions, etc.) i negociar-ne una millora econòmica.

- Recepció de les peticions de cada referent econòmica per sol·licitar al registre de la propietat per veure si la persona atesa té propietats o no, per posteriorment fer comanda al registre de la propietat i coordinar-se amb comptabilitat per saber quan es recupera aquest import.

- Centralitzar les gestions bancàries de cada persona atesa.

- Conèixer tots els ajuts econòmics concedits, quadrar-los amb comptabilitat i fer el seguiment dels increments o disminucions d’aquests

- Control i gestió de les targetes de prepagament dels i de les professionals. Tenir relació de totes les targetes relacionades amb la persona atesa (data caducitat, límit targeta, etc.) i coordinar-se amb comptabilitat.

- Revisió de documentació: jurídica, factures, rebuts banc, contractes de serveis de la persona, contractes d’assegurances, d’hipoteques, préstecs, etc., que arriba i posterior enviament a cada seu, si s’escau.

- Gestió de la Informació (comissions, transferències, etc.) que arriba des de comptabilitat. Anàlisi de cada fet i resposta a comptabilitat a on s'ha de comptabilitzar i posterior rescabalament si s’escau.

- Confecció i enviament a tota l’àrea social i econòmica de mesures de suport del fitxer setmanal dels extractes bancaris de Caixa Bank

- Manteniment bases de dades

- Manteniment de l’àrea econòmica al portal NUTEC

- Tasques generals de suport a l’àrea


La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d'oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.


REQUISITS DEL LLOC:

Titulació:

  • CFGS en Administració i Finances


Experiència:

  • Professional amb experència en gestió administrativa de persones físiques (gestoria) i/o experiència en administració de finques

Formació complementària:

  • Coneixements de comptabilitat
  • Domini de full de càlcul (Excel) a nivell avançat, amb capacitat de construir fórmules, filtrar dades i crear taules complexes.
  • Coneixements d’eines informàtiques per a compartir arxius al núvol (Google Drive, Calendar).


Competències:

  • Planificació i Organització
  • Preocupació per l'Ordre i la Qualitat
  • Comunicació
  • Treball en Equip i Cooperació
  • Flexibilitat i Gestió del Canvi


Altres:

  • Valorable Carnet de conduir tipus B


CONDICIONS LABORALS:

Lloc de treball: Seu Lleida

Jornada: Parcial 25h/setmana

Contracte: Temporal de 3 a 6 mesos

Horari: A concretar

Incorporació: Immediata